søndag 1. januar 2012

2012

Da skriver vi 2012 dere, er rart i grunn.
Nyttårsaften vår startet bedagelig og rolig.
Adrian dilla med den nye pc sin hele dagen og frøken holdt på med sitt på rommet mens mor var slakk på sofaen.
Klokka 18 gikk vi ut og tente på noen raketter.
Det hadde begynt å snø ute, noe som var utrolig koselig med alle de tente lyktene på utsida.
Kunne minne litt om julestemning?

Så var det inn og lage ferdig middagen vår, pinnekjøtt.
Ariel tusla rundt og dekka bord, noe ho synes er gøy å holde på med.
Vi var akkurat ferdige med å spise og rydde av bordet til kongens tale.

Tradisjonen tro skal alle sitte pent og være stille og følge med på talen. Kremt ja.
Ikke lett for yngstemann nei.
Hva er demokrati mamma?
Og et lite hæ? hver gang vår konge brukte et ukjent ord- hva betyr det?
Da talen var over oppsummerte frøken det så godt " Jeg trodde det skulle vare mye lenger jeg"
Evig diplomat ho der.

Så hadde vi dessertbord, nonstop iskake, smultringer til Adrian og kransekake til jentene.
Etterfulgt av to runder junior fantasi og nesten tre timer singstar før vi gikk ut igjen.

Da var det blitt bløtt ute, regn.. Det var nesten umulig å få tent på noe syntes eg, men raketter ble det jo.

2012- er det året eg skal få tatt lappen, eller kjøpt mitt eget krypinn? Vi får se ;)

Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar