lørdag 14. april 2012

Vårrengjøring og ny te.

Unna meg noen roser i dag, er jo helg etter en fin arbeidsuke.
Har sittet noen kvelder sliten og sett på rotet som kommer i løpet av en dag og ønsket at en ryddefe eller hushjelp kunne gjøre alt fint igjen..
Så i dag når eg våkna fikk eg en ide.
Nok en lørdag der eg rydder, vasker før alt er bomba i morgen? Neida.
Ikke i dag!
Lagde en liste over arbeid og hvor mange kr hver var verdt og gav til barna.
En time senere hadde Adrian tjent 200 (!) kr og Ariel 50 kr.
Så kunne mammaen rydde litt der man aldri fikk begynt, og i dag har eg tatt den lyseblå bokhylla mi der eg har litt av hvert.
Etterpå gikk eg ut i solkroken hos naboen med kaffekopp og litt sjokolade og skravla.
Verdt det? Tja, i grunn :)



Er så glad i dei gamle tåteflaskene eg hadde når eg var lita.
Har en liten og en stor, er så fine med en blomst eller to oppi.


Solsikkefrø, en til hjemmet og en til et prosjekt på jobb.



Roser til helga.
Koselig med en bukett blomster innimellom.
Frisker fint opp.

















Prøvde denne teen i dag.
Elsker pukka te :)




Nå er lasagnen klar på benken og huset er som vanlig fylt med gale barn, mine egne og noen til.
God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar